Friday, June 19, 2020

BBM3410Satu2020: MODEL PENCERITAAN NORMALIZA ABD RAHIM (2018) 1



Logo yang dilukis menggambarkan sebuah keluarga dalam satu bulatan. bulatan itu menunjukkan ikatan keluarga yang kukuh. Sebuah keluarga yang bahagia boleh diwujudkan sekiranya setiap ahli memainkan peranan masing-masing dan saling bantu-membantu.



LIRIK LAGU 1
Saya berasa berpuas hati
Menolong Ibu bapa setiap hari
Bermula di pagi hari
Sehingga Malam nanti

Ibu bapa yang disaayangi
Saya tetap berhati-hati
Menjaga budi perketi
keluarga saya yang dicintai

Saya sayang ibu dan bapa
Abang, Kakak, adik dan saudara
Mereka semua ada bersama
Semasa saya memerlukan mereka

RUJUKAN
Normaliza Abd Rahim (2019). Kajian Wacana dan Strategi Komunikasi: Teori dan Aplikasi. Terengganu: Universiti Malaysia Terengganu

No comments:

Post a Comment